Hier vindt u veel gestelde vragen over inschrijven via onze website.

U wilt zich inschrijven op onze website. Hier vindt u meer informatie over hoe dat in zijn werk gaat.

1. U gaat zich inschrijven voor een opleiding of cursus, of voor de SFO-site en kiest hiertoe het betreffende inschrijfformulier uit het menu aan de linkerzijde van onze website. Ter illustratie nemen we hier het inschrijfformulier voor de nascholing van 2010 als voorbeeld.  Homeopathie Stichting - Selekteer formulier.jpg
2. Vervolgens wordt u gevraagd een aantal gegevens in te voeren. Dit zijn uw naw-gegevens, zodat wij de faktuur juist kunnen adresseren, uw email-adres zodat wij de faktuur naar u kunnen mailen en tenslotte uw gewenste inloggegevens. Hiermee kiest u dus zelf uw gebruikersnaam en wachtwoord waarmee u later op onze site kunt inloggen.
LETOP: uw gebruikersnaam moet minimaal uit drie posities bestaan.
 Homeopathie Stichting - Invoeren gegevens.jpg
3. U maakt uw inschrijving af en verzend het formulier.
Indien u online betaalt, worden uw inloggevens direct aangemaakt en kunt u daarna via onze site inloggen om uw gegevens te bekijken.
Heeft u betaling via bankoverschrijving gekozen, dan worden uw inloggegevens pas aangemaakt als uw order door het secretariaat in behandeling is genomen!