Aanmelding

Aanmelding vindt plaats door inschrijven via de website en door het overmaken van de studiekosten. Na ontvangst van de betaling ontvangt u een bevestigingsbericht per e-mail. De inschrijving vindt plaats in volgorde van ontvangst van de betaling.

Facturering

De studiekosten dienen voor aanvang van de opleiding te zijn voldaan. Bij niet vooraf betalen kan de toegang tot de opleiding worden geweigerd. Alle kosten ontstaan door wanbetaling zijn voor rekening van de deelnemer. Tussentijdse prijswijzigingen zijn voorbehouden en de prijs van de studiekosten kan jaarlijks worden geïndexeerd.

Annuleringen

Voor annulering gelden de volgende regels:

• tot uiterlijk drie weken voor aanvang van de opleiding wordt € 10,- administratiekosten in rekening gebracht.
  • bij annulering in de periode tussen drie weken en één week voor aanvang van de opleiding wordt vijftig procent van de studiekosten in rekening gebracht.
  • bij annulering binnen een week voor aanvang van de opleiding wordt het gehele bedrag van de studiekosten in rekening gebracht.
  • De Homeopathie Stichting biedt in dat geval de mogelijkheid om het volgend jaar opnieuw in te schrijven tegen een gereduceerd tarief van vijftig procent.
  • bij niet verschijnen van de deelnemer is het gehele bedrag van de studiekosten verschuldigd.
  • Het annuleren van de opleiding dient schriftelijk plaats te vinden.

Rechten studiemateriaal

De Homeopathie Stichting investeert veel in goed studiemateriaal en behoudt zich alle rechten voor met betrekking tot het studiemateriaal. De opdrachtgever/deelnemer is niet gerechtigd materiaal waarop auteursrechten of andere rechten berusten op enigerlei wijze aan derden af te staan of in gebruik te geven.

Acceptatie

Door inschrijving geeft de opdrachtgever/deelnemer te kennen deze voorwaarden te accepteren.